Про це повідомила начальник відділу бухгалтерського обліку виконавчого комітету (апарату) міської ради Любов Лютикова, представляючи підсумкову інформацію з цього питання членам виконкому міської ради на їх черговому засіданні.

 Детально аналізуючи  виконання головного фінансового плану розвитку міста за пройдений період, начальник відділу нагадала структуру міського бюджету, яку складають податкові, неподаткові надходження, доходи від операцій з капіталом та офіційні трансферти (передача грошових коштів  у вигляді дотацій, субвенцій із одного  бюджету в інший).

IMG 5869

 Відмічено, що доходи міського бюджету за 9 місяців 2018 року склали  -   22 883 526 грн. (загальний фонд  - 21 904 999 грн.; спеціальний фонд – 978 526  грн.).

 

З них по податковим надходженням до міського бюджету надійшло - 13 088 024 грн. :  

- податок на прибуток підприємств комунальної власностi – 8394 грн., що складає 100% до  планових призначень;

- акцизний податок - 4 043 606 грн., або 98,20% від планових призначень звітного періоду;  

- податок на майно - 2 948 042 грн., 102,1% до плану;  

- збір за місця для паркування транспортних засобів - 53 632 грн.,  109,9% до запланованого завдання;

-  туристичний збір - 6920,00 грн., 121,4 % до плану;

 -  єдиний податок  – 5 978 122 грн., або 98,7% до планових призначень, в тому числі єдиний податок з юридичних осіб 1 046 219 грн. (98,9%), єдиний податок з фізичних осіб 4 402 507 грн. або 99,3% до плану за відповідній період, єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільгоспвиробництва перевищує 75 відсотків склав 529 396 грн., або 93,7% до плану;

 -  екологічний податок -  49 308 грн., або 119,5 % до плану.

        Неподаткові надходження надійшли у сумі -  1 563 457 грн. у тому числі:

  - адміністративні штрафи та інші санкції  - 33 082 грн. або 100,3 %.;

  - плата за надання адміністративних послуг -528 971 грн.,  104,9 % до плану;

 - надходження від орендної плати – 46 779,00  грн.,  100,3%;

 - державне мито – 10 647 грн.;

 - інші неподаткові находження склали 157 796 грн. в тому числі надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста – 157 076 грн.

  Субвенції з районного бюджету склали всього 8 232 06 грн., в тому числі на утримання дошкільних закладів - 7 758 059  грн. та на придбання соціального житла - 473 967 грн.

        Характеризуючи видаткову частину міського бюджету за 9 місяців 2018 року, Любов Лютикова зазначила, що по загальному фонду бюджет виконаний в сумі 18 622 883 грн., що складає 91,22% від планових призначень. По спеціальному фонду - 2 621 476 грн., що складає 65,4 % від плану. Витрати видаткової частини були спрямовані на:

- утримання дошкільних закладів освіти (двох міських дитячих садків) – 7 535,2 тис.грн.;

- забезпечення роботи житлово-комунального господарства  - 4 505,7 тис. грн., з  яких   на благоустрій міста   направлено 2 689,5 тис. грн.;

-   утримання та розвиток інфраструктури доріг та будівництво доріг – 2 781,6  тис.;  

 -  соціальний   захист  населення   -  254,6 тис. грн. (середній   розмір матеріальної допомоги  соціально-незахищеним   верствам  населення  в  звітному  періоді   становив  1056,6 грн.).

        В складі видатків міського бюджету за 9 місяців поточного року кошти спрямовувалися на реалізацію 10 місцевих програм: «Оздоровлення дітей м. Татарбунари», «Милосердя в дії», «Поховання померлих безробітних та невідомих громадян», «Діти міста Татарбунари»,  програма культурно-масових та мистецьких заходів, «Розвиток шахів та шашок в м. Татарбунари», «Розвиток футболу в м. Татарбунари», «Правопорядок», програма охорони навколишнього середовища, програма виконання археологічних досліджень в місті Татарбунари на 2018–2019 роки.

      Завершуючи обговорення даного питання,  міський голова Андрій Глущенко відмітив, що проведена спільна робота депутатів, членів виконкому та працівників апарату міської ради над головним фінансовим документом міста, дозволила в зазначений період спрямувати наявні ресурси на вирішення ключових проблем його розвитку.