Такі дані повідомила членам виконкому  головний спеціаліст відділу з питань діловодства та контролю виконавчого комітету Татарбунарської міської ради Олена Куриленко  в ході їх першої робочої зустрічі в новому році.

       Питання роботи зі зверненнями громадян постійно піддаються аналізу в апараті міської ради і щоквартально розглядаються членами виконавчого комітету. Така увага до цього напрямку діяльності міської ради  продиктована необхідністю постійного контролю над своєчасністю розглядів звернень громадян та посилення зворотнього зв’язку між міською владою і  жителями міста. Як наголосила Олена Куриленко, в міській раді відсутні ситуації, в яких хоча б одне звернення громадян залишилося  без  розгляду відповідними спеціалістами, всі звернення реєструються, розглядаються міським головою та направляються керівникам відділів для подальшої роботи і виконання. Заявникам в обов’язковому порядку надається роз’яснювальна інформація і допомога по вирішенню питання.

      В розрізі запитуваних сфер звернення 2018 року найбільше стосувалися питань аграрної політики і земельних відносин – 444, питання соціального захисту – 284,  комунального господарства – 81,  житлового господарства – 66, питання економіки,  будівництва, підприємництва – 56, екології та природних ресурсів -16. 295 звернень носили характер окремих питань побуту громадян. На даний час в стадії розгляду знаходяться 82 звернення з питань різного характеру, з яких будуть прийматися рішення  на сесіях і виконкомах міської ради, про що заявники попередньо повідомлені. Всі інші питання розглянуті відповідно до законів України «Про звернення громадян» та  «Про місцеве самоврядування».

        В рамках порядку денного, першого в новому році засідання виконкому, були розглянуті питання надання адресної матеріальної допомоги жителям міста, взяття на квартирний облік молодих спеціалістів - лікарів за клопотанням  Татарбунарської  центральної районої лікарні та питання у сфері містобудування і  торгівлі.

IMG 1933IMG 1933IMG 1933