Четвертий рік Татарбунарська міська рада здійснює повноваження у сфері надання адміністративних послуг населенню, які в 2015 році були делеговані державою органам місцевого самоврядування.

 Сьогодні, жителі нашого міста вже звикли звертатися за наданням відповідних послуг не до районної служби з цих питань, а до  міського відділу реєстрації. З перших днів його функціонування  перед  міською радою постало завдання  забезпечення зручного доступу громадян до отримання необхідного сервісу та належних умов роботи відділу. Тому, в 2017 році відділ був переведений із невеликого приміщення, з максимально можливими на той час умовами праці, в більш пристосоване -   адміністративну будівлю міської ради, що знаходиться на вулиці Центральна 36, де персонал розмістився в 4-х відремонтованих кабінетах, а громадяни могли очікувати в просторнішому  вестибюлі. Проте,  і цей  досягнутий рівень не відповідав сучасним запитам громадян.

 Із врахуванням вимог, які висуваються сьогодні до організації надання адміністративних послуг населенню, спрощення процедури їх отримання, поліпшення якості адміністративних послуг, а також створення необхідних умов як для обслуговування людей, що звертаються за послугами, так і для персоналу, який забезпечує їх надання, - Татарбунарська міська рада розпочала в листопаді 2018 року капітальний ремонт  адміністративної будівлі  з влаштуванням  більш сучасного центру  надання   адміністративних  послуг в нашому місті. На будівельно-ремонтні роботи із міського бюджету було спрямовано  450,0 тис. гривень. Для працівників відділу здійснено придбання комп’ютерної техніки у сумі 82,8 тис. гривень.

 Нинішня модернізація технічно-програмних умов відділу реєстрації проходить паралельно із вдосконаленням інституційних засад його діяльності, приведення їх відповідно до чинного законодавства. З цією метою  на 30-ій сесії міської ради депутатами прийнято два важливих рішення про утворення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Татарбунарської міської ради та про затвердження Концепції створення Центру надання адміністративних послуг Татарбунарської міської ради на 2018 – 2020 роки.     

 

        Від реалізації цієї Концепції очікуються суттєві результати для громадян та суб’єктів господарювання:

 – отримання  необхідних адміністративних послуг  в комфортних, доступних та безбар’єрних умовах за інтегрованим підходом та моделлю життєвих ситуацій («народження», «шлюб», «паспорт», «реєстрація бізнесу», «переїзд/придбання нерухомості», «придбання земельної ділянки», «житлова субсидія», «вихід на пенсію» та інш.);

- можливість оплати платних адміністративних послуг безпосередньо у приміщенні центру;

- використання електронної системи керування чергою;

- можливість отримання довідкової інформації щодо адміністративних послуг телефоном, електронною поштою;

для працівників центру:  належні умови роботи, регулярні заходи з підвищення кваліфікації;

для міста та майбутньої територіальної громади: прозорі умови надання адміністративних послуг, покращений інвестиційний клімат, максимальні надходження до місцевого бюджету за надання адміністративних послуг.

       В цілому, утворення такого сучасного центру адміністративних послуг є важливим  кроком для нашого міста,  який поряд з  іншими нинішніми та перспективними модернізаційними проектами виводить його на новий рівень розвитку. Залишається сказати, що в рамках партнерства  Татарбунарської міської ради з міжнародною програмою  "U-LEAD з  Європою" Татарбунарський міський голова Андрій Глущенко та заступник міського голови Олександр Лєсніченко прийняли участь  у конференції Програми  "U-LEAD з  Європою", що пройшла в Києві,  і де, серед багатьох інших представників  місцевих територій, підписали  Меморандум  про співробітництво між виконавцями Програми та громадами, які її втілюють. Підписання меморандуму створить сприятливі умови для більш динамічного процесу модернізації  умов надання адміністративних послуг  населенню та  офіційного відкриття утвореного з цих питань центру. IMG 5665IMG 5665IMG 5665IMG 5665IMG 5665IMG 5665