Вдосконалення діяльності та модернізація відділу реєстрації Татарбунарської міської ради   буде здійснюватися  за  підтримки  Програми  «U-LEAD  з Європою»: покращення якості надання адміністративних послуг для населення», - міжнародної програми, яка фінансується Європейським Союзом і, конкретно, країнами:  Данія, Естонія, Німеччина, Польща та Швеція.

  В рамках цієї програми  міська рада  успішно пройшла відкритий  конкурс і отримала можливості  використати найкращі практики організації та функціонування  таких центрів.

  З метою представлення всіх спектрів діяльності зазначеної програми  в міській раді з робочим візитом   побували  регіональний координатор програми Петро Макаренко та регіональний спеціаліст Олена Ступакова, які  поспілкувалися  з  представниками міської та районної влади та спеціалістами  районного і міського центрів надання  адміністративних послуг населенню. В ході презентаційної характеристики програми Петро Макаренко розповів про основні види підтримки  центрів,  які  вже функціонують, або тільки створюються. Акцент поставлено на інституційній допомозі, в що входить супровід інституційного створення центру,  навчання персоналу,  інформування та залучення населення, обмін досвідом і навчальні візити, а також на фізично-організаційній допомозі, яка передбачає підтримку у здійсненні дизайну центру, облаштування його меблями та офісною технікою. Регіональний координатор програми зупинився також на детальній характеристиці ключових моделей організації надання адміністративних послуг в об’єднаних територіальних громадах та відповів на ряд запитань учасників робочої зустрічі, після чого представниками програми були надані рекомендації  щодо правильного вибору типу центру надання адміністративних послуг в місті Татарбунари.

 

В ході робочого візиту представники програми здійснили огляд  умов діяльності відділу реєстрації Татарбунарської міської ради, утвореного в 2016 році. На даний час працівники відділу працюють в  більш сприятливому приміщенні, проте для підвищення рівня надання адміністративних послуг населенню, модернізації потребують як фізичні умови, так і інституційні засади відділу.  Про високу динамічність в роботі відділу говорять показники його діяльності, зокрема,  з початку  2018 року та станом на 22.06.2018 року відділом з питань реєстрації:

-  прийнято  419  громадян  з питань зміни місця проживання;

- зареєстровано місце проживання 260 осіб, в тому числі 144 дітей та 116 дорослих громадян;

- знято з реєстрації місця проживання за заявою 12 осіб, в тому числі 3 дитина та 9 дорослих громадян;

-  від інших органів реєстрації надійшло 132 повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання;  

- іншим органам реєстрації відправлено 40 повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання;

- отримано 233 запити щодо відомостей про реєстрацію місця проживання та інших персональних даних, що містяться в реєстрі територіальної громади від органів державної влади (суд, поліція, податкова, та ін.) та 199  таких запитів від фізичних осіб;     

-  прийнято 431 заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

- 291 заява на реєстрацію права власності;

- 136 заяв про реєстрацію іншого речового права (право оренди земельної ділянки);

- 4 заяви про внесення змін до Державного реєстру речових прав.

       Видано  населенню  2275 довідок, в тому числі 1325 для отримання субсидії та різного виду допомоги для пред’явлення в органи соціального захисту населення  та  відповідно 950 – інших довідок. Також  складено 732 акти обстеження матеріально-побутових умов, в тому числі для отримання субсидії, пільг, матеріальної допомоги – 534 акти  та встановлення фактичного місця проживання - 198 актів.

  Триває робота відділу з формування Реєстру територіальної громади, постійно поповнюється картотека мешканців міста у формі адресної картки та картки реєстрації особи.