Публічне звітування міського голови здійснено відповідно до пункту 7, статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в ході відкритої зустрічі з представниками трудових колективів  та громадськості міста, яка пройшла сьогодні в Будинку дитячої творчості міста Татарбунари.

       У звіті міський голова детально охарактеризував проблеми, шляхи їх вирішення та результати  роботи  в таких пріоритетних напрямках  розвитку міста, як:

-   фінансово-бюджетна діяльність;

- забезпечення стабільної роботи комунальних підприємств міста, їх технічне переоснащення;

-  реконструкція та капітальний ремонт мереж водопостачання та каналізаційної системи міста,  підвищення якості надання комунальних послуг;

-  створення сприятливих умов для  альтернативних шляхів водозабезпечення міста;

-  покращення благоустрою територій міста, озеленення міських територій;

- вдосконалення мережі міських доріг,  їх  реконструкція,  будівництво  та підтримка в  належному стані;

- створення сприятливих умов для виховання та навчання  дітей міста, забезпечення  потреб їх освітнього, духовного та фізичного розвитку;

- підвищення рівня соціального захисту жителів міста;

- розвиток в місті фізкультури і спорту;

-  міжнародні зв`язки.

       В цілому, в ході звітування наголошувалося на тому, що  в місті достатньо проблемних питань, але вони вирішуються в міру фінансово- ресурсних можливостей міської влади.

       Висловлюючи  всім жителям міста вдячність  за підтримку кроків міської влади у вирішенні питань місцевого розвитку,  допомогу у системному впровадженні нових технологій, ідей і проектів,   Андрій Глущенко  підкреслив,  що чітке визначення головних пріоритетів соціально-економічного та гуманітарного розвитку міста та спільна кропітка робота на визначених напрямках депутатського корпусу, виконавчого комітету, апарату міської ради та жителів міста сприяли виконанню поставлених завдань.

      Після звітування міський голова надав відповіді на ряд запитань, які стосувалися  найбільш вразливих сфер міського господарства.

Фото Володимира Акімова, Михайла Гусаренка 

   

images 3

     В сьогоднішній святковий День місцевого самоврядування адресую щирі вітання всім, хто здійснює своє нелегке, але почесне служіння інтересам людей, хто найближче знає їх особисті потреби, соціальні запити та суспільні проблеми своїх громад,  хто приймає конкретну участь  у вирішенні життєво необхідних питань місцевого розвитку!

       На органи місцевого самоврядування сьогодні покладається велика відповідальність у важливій справі забезпечення  доброї впорядкованості в наших населених пунктах, міцного суспільного порядку, облаштування місцевих територій, де кожен житель буде мати  гідне професійне заняття,  зможе досягати  плідних результатів своєї праці, виховувати своїх дітей та забезпечувати добробут своєї родини і рідного краю. Впевнений, що для досягнення цих благ нам всім вистачить сил і мудрості задати правильний напрямок у здійсненні таких задумів, показати власний приклад рішучих дій, поєднати свої зусилля з людьми, інтереси яких ми представляємо, а найголовніше зуміти збудити суспільну ініціативу з метою кращого облаштування життя в громаді і зробити це дуже старанно і відповідально.

IMG 3519

      Бажаю всім вам світлого настрою, зміцнення ваших духовних та тілесних сил, гарних і достойних результатів роботи, підтримки від людей та втілення ваших мрій і сподівань на краще і благополучне життя для всіх українських громадян! 

 З повагою

Татарбунарський міський голова                                                                               Андрій Глущенко

До уваги керівників фермерських господарств!

 Одеське відділення Укрдержфонду щодо підтримки фермерських господарств приймає заяви та документи від фермерських господарств Одеської області на отримання бюджетної субсидії на одиницю оброблюваних угідь згідно Постанови КМУ від 07.02.20018р. №106 зі змінами.


Для отримання бюджетної субсидії (Постанова КМУ від 07.02.2018 р. №106 зі змінами) фермерські господарства подають до Одеського відділення Українського державного фонду підтримки фермерських господарств заявку за формою та наступні документи:

1) копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи);

2) відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою (інформаційна довідка з державного реєстру речових прав на нерухоме майно);

3) копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 грн., а фермерським господарствам, які зареєстровані в поточному році, – копію фінансового звіту за останній квартал (копію балансу і звіту про фінансові результати, які подаються до управління статистики);

4) довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, - у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС (дійсна протягом 10 днів);

5) підтвердні документи про те, що не порушено справу про банкрутство, не перебуває в стадії ліквідації, не визнано банкрутом (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якому повинні бути зазначені, крім загальної інформації про фермерське господарство та переліку членів фермерського господарства: дані про перебування юридичної особи в процесі провадження у справі про банкрутство, санації; дані про перебування юридичної особи в процесі припинення; дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення);

6) згоду заявника щодо надання про нього інформації Мінагрополітики, яка містить персональні дані, за формою (заповнюється на місці).
Примітка. Для заповнення заявки просимо мати при собі оригінали документів, паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків голови фермерського господарства, достовірні реквізити банківського рахунку фермерського господарства, печатку фермерського господарства.
Документи приймаються до 07 грудня включно пн-чт з 9:30 до 17:00, пт з 9:30 до 16:00 за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83, к.1411
Тел. для довідок:(066)422-0-224

Ел. адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Згідно запланованого графіку на останньому тижні місяця в  міській раді пройшли 30–а чергова сесія міської ради  і чергове  засідання виконкому.   

 На сесії депутатами розглянуто 47 питань різного характеру, більшість яких стосувалася сфери земельних відносин, міського бюджету поточного року та ряду міських програм. На початку пленарного засідання сесії міський голова поставив на голосування пропозицію, внесену депутатом міської ради, щодо включення в порядок денний питання «Про перейменування вулиці В.З.Тура», проте більшість депутатів не підтримала включення даного питання.

 Члени виконкому на своєму засіданні обговорили проект міського бюджету на 2019 рік, ряд питань у сфері містобудівництва і благоустрою міста, а також проаналізували стан законності та правопорядку на території  міста  Татарбунари.

Детальніше про цю роботу депутатів та членів виконкому буде в найближчий період.

IMG 5584IMG 5584IMG 5584IMG 5584IMG 5584